Whos youre daddy?

Kvällen var verkligen jättelyckad! Massa god mat och sjukt mycket sprit. Min kusin sprang runt hela kvällen och fyllde på allas drinkar, starkare och starkaren för varje drink. Så vi var gubbfulla redan klockan elva... Träffade massa människor som jag inte sett på över ett år så det var också jättekul! Och det bästa av allt var skvallret...hihi

Fick reda på att en "känd Göteborg profil"" (Guud vad töntigt det låter...haha) som lurat många på pengar och sedan flyttat till Thailand i 5år för att slippa åka dit för ekobrott är tillbaka i stan. Och med sig har han sin thailändska fru, deras son på 4år och hennes bror... Problemet var bara det att han efter 4år började tvivla på att det var hans son och gjorde ett faderskapstest, det visade sig att det inte var hans son. När han konfronterade sin fru visade det sig att hennes "bror" egentligen var hennes pojkvän och pappan till barnet...

What goes around comes around?

Kommentarer
Postat av: Elin

låter som en lyckad kväll=)
Läser din blogg varje dag, mycket intressant läsning=)

2007-07-29 @ 14:11:48
Postat av: Charlotte

Haha, det var det roligaste jag hört idag (sitter dock på jobbet nästan ensam och försöker räkna lite på en kapitalplaceringsavkastning så jag har inte så kul)! Älskar din blogg, kul med lite fler kort nu!

2007-07-30 @ 11:20:35
URL: http://ack1982.blogg.se
Postat av: Agnes

Elin: Tack!
Charlotte: Tack, vilken tur att jag kunde klå kapitalplaceringsavkastning... haha

2007-07-30 @ 12:20:55
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0