Wedding prep.

image24
Hugo, Emil & jag ute på Nicklas ö i stockholms skärgård Augusti 2006
image25
jag och Nicklas.

Mannes kusin Anna skall gifta sig i Amsterdam nu i höst och på torsdag skall vi planera resan ner, boende, presenter osv. Jag har alltid jättesvårt att hitta en klänning att ha på mig när jag skall på bröllop, antingen är klänningarna jag hittar vita eller svarta... Så denna gången skall jag vara ute i god tid när det kommer till att hitta en klänning.

Dessa bilder är tagna dagen innan Petra och Nic´s bröllop som vi var på förra sommaren, det var även på det bröllopet Manne "frågade pappa om min hand" så det var ett speciellt bröllop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0