Walking.

286738-38
Jag & Bianca förra sommaren

Efter jobbet åkte jag in till stan och mötte Linn, snackade skit och tog en låång promenad runt Örgryte och tillbaka till Vasastan... Herre gud vad det händer saker i min bekantskapskrets... some make up, others breakup, begravningar, födslar och bröllop...Att jag hinner med att hålla mig uppdaterad är fan ett under... Manne är kvar i Köpenhamn så inatt får jag och Tuss sova ensamma igen =(

Försökte btw ringa min chef i Nice idag, han svarade inte men ringde upp lite senare och talade in på min telesvar... Måste ha tag i honom asap, kommer ske stora förändringar inom jobb området och ju förr han blir uppdaterad om förändringarna desto bättre.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Skönt att vara ute och gå... de kanske man skulle göra ltie oftare.. är alldeles för lat! Hoppas du får tag på din chef snart =)

2007-07-26 @ 08:20:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Lisa

Bleker du dina tänder? Om -var?

2007-07-26 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0