Värme

image1
Jag i sovrummet i Menton

Vet inte om det är fel på mig eller bara på vädret, men de senaste dagarna har jag varit extremt frusen. Har sovit i pyamas och nu sitter jag i tjocktröja och jeans -i Juli! Märker på mitt humör att jag inte fått tillräckligt med sol och värme, och blek är jag med! Så ett besök till solariet a.s.a.p och planering för framtida semester är prioritet ett idag.

Har varit lite ledsen över att jag inte kommer åka bort någoting under juni, juli,augusti. Men med största sannorlikhet kommer vi åka på semester i September / slutet av Augusti och det är under den perioden det är som varmast i Nice osv så nu känns det inte lika dumt med att ha skjutit på semestern.

Skall även se till så att Manne ligger på sin chef om ett definitift datum för flytten till Miami. Att vi skall flytta är nu 100% säkert, men när är inte bestämt ännu. Det senaste datumet jag hörde var vintern 2007.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ska ni flytta nu? åh va najs =)) jag blir ju avis iaf!! Varför har du skaffat ny blogg igen?

2007-07-11 @ 15:53:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Felicia

ta mig med snalla!!!!

Postat av: Linda

Guud va kul!
Skönt att koma härifrån och testa lite nytt!!

2007-07-11 @ 19:48:20
Postat av: Agnes

Nadja: Jag ville inte bara ta bort lösenordet på min förra...då hade jag fått radera så många inlägg...
Felicia: klart darling!
Linad: Absolut! Frågan är bara när vi flyttar...får ju aldrig ett riktigt svar...

2007-07-13 @ 09:17:04
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0