Trevlig resa härifrån!

sofia om Måndag

ok du e säkert en reko tjej men tyvär desto mindre intressant.... nån som inte känner dig orkar la inte heller inte läsa om eller bryr sig om dina tre mobiler ringer konstant... släng två då om det e så jobbigt eller e du för viktigt för det...? eller vad fan du har i ipoden.. om du har flytande foundation eller inte var nog det mest meningslösa jag läst... aja lycka till med dieten i alla fall... och har du inga andra vänner?? hör juh bara.. manne, manne, manne, manne... han ska ha en stor eloge som orkar m dig om du e sån här patetiskt person i verklighete oxå... och du.. du e säkert söt... om du bara slutar ha den olinda läpparna minen på precis varenda bild... alltså läst din blogg länge för den har varit bra... men du... det spårar.... för din egen skull kom ner på jorden.. gucci och LV e inte allt som betyder nåt lixom...

IP: 83.248.71.236

Lilla anonyma (självklart) Sofia, du är säkert också en reko tjej, men med destom mindre betydlesefulla saker att fylla ditt liv med. Är det kanske isjälvaverket dig som inte har några vänner att lägga din energi på? Jag kan bara utgå från mig själv, men jag skulle aldrig ha tid eller slösa min energi på att skriva en sådan här kommentar som du skrivit. Detta pga att jag är välldigt lyckligt lottad som har många underbara vänner, familj och man att spendera min tid med. Bara för att man inte skriver om mina vänner i min blogg innebär det inte att de inte exicterar -lite patetiskt och naivt att göra ett sådant antagande.

Förstår inte varför du tycker att jag "borde komma ner på jorden" eller varför du skriver "Gucci och LV e inte allt som betyder nåt". För mig innebär de märkerna ibland ett par snygga skor eller en snygg väska. Vet inte vad de betyder för dig eller varför du verkade så upprörd, jag har inte lagt upp en enda sak som jag köpt de senaste månaderna på denna bloggen, oavsett om jag köpt det på HM eller Gucci. Så varför stör det dig nu?

Sedan är det ingen som tvingar dig att läsa min blogg, inlägget om foundations skrev jag för öven en vecka sedan och du har själv valt att fortsätta läsa bloggen -så sluta gnäll!


Kommentarer
Postat av: sarah

jag älskar dina "olinda putande" läppar, du är sjukt snygg. ha en fortsatt bra dag!

2007-07-24 @ 09:10:04
URL: http://sarahm.blogg.se
Postat av: Malin

Okej sofia.... Jag känner inte heller Agnes. Men vafan, detta är en blogg. En blogg är väl relativt ytlig ändå. Varför skulle Agnes (el ngn) sitta och skriva om allt de gör, om alla de känner? Förstår inte varför du skrev kommentaren, vill du att Agnes ska be om ursäkt. lägga in nya bilder, skriva om andra personer? Är du så intresserad att du egentligen bara vill veta mer? Som Agnes skrev, kanske du inte har ngra andra vänner?? Jag förstår bara inte hur du orkar lägga energi på bloggen och hänga här om du stör dig så??

2007-07-24 @ 09:37:46
Postat av: elisabet

haha i looove allt som du "sofia" tycks avsky med agnes blogg;) tycker det är helt underbart att någon står för det hon gör och är en stark personlighte i dagens JANTELAGSsverige!

2007-07-24 @ 10:31:41
Postat av: Jessica

hahaha! den där kommentaren säger ju så mycket om personen (sofia) så där behövs inga fler ord....
tycker bara det är lite komiskt eftersom agnes ju inte precis bytt stil, hon har ju alltid skrivit som hon gör och innehållet har ju också varit ungefär detsamma , vilket ju är anledningen till att vi läser bloggen. om du sofia, har läst så länge och tyckt bloggen varit så bra, varför är den helt plötsligt så hemsk???
jag ger mig fasen på att du lik förbannat kommer att fortsätta läsa agnes blogg, eller hur!?

2007-07-24 @ 11:20:11
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Sofia

Missförstå mig inte, älskar att läsa Agnes blogg. Den får mig att skratta. Så fort jag har en dålig dag så går jag in och kollar på Agnes blogg får de får mig genast att dra på smile banden. och det är ju faktiskt kul att en människa som man inte känner som skriver så patetiska saker kan få en att skratta så. ahahahaahOm jag vart du Agnes skulle jag ta det här som en komplimang. för bättre än såhär kan du inte få... Ha en bra dag

2007-07-24 @ 11:33:06
Postat av: Agnes

Sofia: Jag tar det verkligen som en komplimang! Du verkar inte vara kapabel till speciellt mycket så att du tar dig tid och skriver långa kommentarer på min blogg måste vara en jätte prestation från din sida! Hade någon som dig istället börjat hylla min blogg -då skulle jag verkligen bli orolig! Ju mer patetisk du tycker att jag är, desto bättre.

2007-07-24 @ 11:51:14
URL: http://sweetsensations.blogg.se
Postat av: Malin

Men hehehe..... kul att sofia tar sig tid igen... spännande.... eller inte!

2007-07-24 @ 13:46:04
Postat av: Agnes

Malin: haha jaaa...sofia måste ha många dåliga dagar eftersom hon är inne på min blogg hela tiden....hahaha

2007-07-24 @ 14:13:40
URL: http://sweetsensations.blogg.se
Postat av: Kristin

Om du nu inte förstår varför Sofia orkar lägga energi på att skriva en sån kommentar så undrar jag varför du inte bara ignorerar hennes kommentar istället för att skriva ett helt inlägg om det?! och förresten...så håller jag med sofia! ;)

2007-07-24 @ 14:41:07
Postat av: Agnes

Kristin: 1. Det är min blogg och om jag vill göra ett inlägg med hennes kommentar är det väl min ensak? 2. Och om du nu tycker att man bara skall ignorera kommentarer, hur kommer det sig att DU skriver en? Du och Sofia kan ju starta en klubb för ni båda resonerar som korkade fjortisar. Far from the truth? I think not.

2007-07-24 @ 14:55:51
URL: http://sweetsensations.blogg.se
Postat av: Fiorella

Men gode gud. Det är din blogg, du skriver vad du vill. Har man så mycket emot en blogg som hon verkar ha så förstår jag inte varför hon läser den hela tiden. Jag tycker det är jättekul att läsa om ditt liv , då det skiljer sig från många andra svenssons. Fortsätt som du gör snygging

2007-07-24 @ 16:18:47
URL: http://fiorella.3w.se
Postat av: Annika

Din blogg-dina regler. Så enkelt är det.

2007-07-24 @ 23:36:39
URL: http://jordgubbspralinen.blogspot.com/
Postat av: Manne

Den enda personen som skall ha en eloge är Agnes. För hon är helt fantastisk och jag hade inte kunnat önska mig en bättre blivande fru.

2007-07-25 @ 00:03:07
Postat av: Agnes

Sarah, Elisabet, Jessica, Fiorella, Annika: Tack, bra att veta att det finns människor som läser bloggar för att de gillar dem och inte för att de stör sig på personen som skriver bloggen!
Manne: Baby då...

2007-07-25 @ 08:21:14
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0