Tisdagen

Eftersom jag började sent, och vädret var helt ok så gick jag till jobbet idag. Hur skönt som helst att börja dagen med en 40 minuters promenad med Ipoden laddad med låtar som David Guetta -Love is Gone och Alex Gaudino -Destination Unknown.

Har haft fullt upp hela dagen och inte kunnat ta ett enda samtal på min mobil, så i nuläget har jag 11 missade samtal från alla möjliga vänner och bekanta. Men dagen har gått ruskigt fort, vilket är skönt. Slutar om lite mindre än två timmar och då skall jag lämna in min mobil på SIBA för samma fel som jag lämnade in den för, för mindre än en månad sedan...


Kommentarer
Postat av: lillfirren

Härligt att du e tillbaka. By the way, du behöver knappast banta!

2007-07-10 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0