Svimma, Muffins & Champange-te

Ringde Basti tidigare för att kolla om han ville luncha med mig, men har mådde inte bra pga att han blivit förgiftad på någon biograf i går... Både han och hans flickvän hade svimmat inne på bion och sedan legat och spytt hela kvällen.... Antagligen något i luften som förgiftat dem...
WTF!
No more bio för Agnes på ett bra tag....

Min dag har varit hur lugn som helst! Knappt några samtal, så jag har haft hur mycket tid som helst över till mitt hitta-en-bra-körskola-projekt! Utöver det har jag blivit bjuden på muffins av kollergor + letat försäkringbolag ( kom på att jag inte försäkrat min förlovningsring, och hemförsäkringen täcker inte hela....illa så ringen får ligga hemma tills jag försäkrat den!)

Ikväll blir det antingen middag ute i Långedrag med pappa, eller champange-te och långpromenad tillsammans med Linn inne i stan...♥


Idag har han som dödade min lillebrors klasskamrats barnflicka fått sin dom.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch, otäckt det där med barnflickan!

2007-07-25 @ 18:45:00
URL: http://ack1982.blogg.se
Postat av: patricia

Fyller du år imorgon?

2007-07-25 @ 22:07:18
Postat av: Anonym

vad hemskt m barnflickan, var det hemma hos er hon mördades?

2007-07-25 @ 22:15:41
Postat av: Agnes

Charlotte: Ja verkligen! Skönt att han sitter inne nu!
Patricia: Nej.
----: Nej. Hon mördades hemma hos familjen som hon jobbade som barnflicka.

2007-07-25 @ 22:31:20
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0