Stalker

image33
Gömmer mig för stalkers

Efter att ha laddat Ipoden tog jag en långpromenad, det är så mycket roligare när man har en massa nya låtar och videoklipp! Men påväg hem blev jag stoppad av en man i 30 års åldern som frågade efter vägen, efter att ha gett honom en kort vägbeskrivning fortsatte jag att gå (märkte att han var lite konstig) och då frågar han mig hur gammal jag är och vart jag är påväg... Höjer volymen på Ipoden och ignorerar honom samtidigt som jag ökar takten. Trots det försökte den jävlen följa efter mig ända hem!

Men detta är inte första gången jag har någon knäppjök efter mig så jag skakade av honom halvägs hem, men det är så jävla obehaglit! Kommer ihåg när jag var och julklapps shoppade förra året, då hade jag tre knäppisar efter mig så jag tillslut fick hoppa in i en taxi och åka hem för det var så obegaligt...

Kommentarer
Postat av: Nadja

usch vad läskigt!! =(( skönt att det gick bra iaf

2007-07-23 @ 12:49:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0