Så bakis

image29

Skulle egentligen stannat hemma igår, men jag åkte in till stan och mötte upp en kompis och resten är historia... Pantade mig hade bara fått i mig en halv toast under hela fredagen så det krävdes inte speciellt många glas innan jag var igång... Vilket jag får betala dyrt för idag... Vaknar upp med en huvudvärk som nu, efter alldeles för många huvudvärkstabletter nästan har försvunnit och hela armen full av stämplar... Hatar stämplar! Det är så fult och fjortis. Manne var en gullunge och åkte och köpte coca cola till mig och nu ligger nerbäddad ute på balkongen och läser en bok som jag fick i julklapp som jag inte hunnit läsa klart....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bok är det?

2007-07-21 @ 14:34:01
URL: http://fiorella.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0