Rivstart...

Imorse upptäckte jag och Manne att lilla jag hade ställt alarmet på klockan 08:00 -jag börjar klockan 08:00. Så det blev minst sagt en rivstart... Men som tur var hann jag in och starta datorn, sätta på telefonen och byta om innan någon ittade in på mitt kontor, så det var ingen som märkte min lilla miss... Så nu sitter jag här inne och dricker varmchoklad och läser bloggar *s*
Jenny den andra tjejen jag jobbar med börjar först klockan 09:30, så innan dess skall jag försöka hinna med allt det "tråkiga" som måste göras varje dag som kompensation för att jag skall få gå 2 timmar tidigare idag.

Sov med ansiktsmaken inatt (det var precis så jag hann tvätta bort den imorse...) så nu är min hud len som en babyrumpa! Me like.


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag gjorde en ansiktspeeling igår innan jag gick och la mig så även mitt fejs är lent som en babyrumpa..=))

2007-07-13 @ 12:10:08
URL: http://germanchick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0