Pappersarbete

Har spenderat den senaste timme med att läsa igenom konsulthandboken och skriva under anställningsavtalet som jag fick postade till mig idag. Fick även skriva under ett papper som skall skickas till Rikspolisstyrelsens belastningsregister, tur att man inte finns där! Fick med en lathund för hur man fyller i sin tidsrapportering, visste inte att jag var tvungen att fylla i sådant varje dag! Lite onödigt eftersom jag jobbar heltid och från och med nästa vecka kommer jag bara jobba passet 08:00 - 17:00. Men efter att jag gett det ett tappert försökt och gått in på min "användare" så kunde jag ändå inte lägga in min tids rapport eftersom de på SC inte "registrerat mitt prodjekt". Åh suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0