Oväntat besök...

Att jag inte slog ihjäl någon igårkväll... klockan är runt 3 tiden på natten när Manne väcker mig och frågar om hans vän A kan få sova på våran soffa. A och hans fru bråkar ganska ofta så jag tänkte att han hade blivit utkastad, så snäll flickvän som jag är säger jag att det går bra. 10 minuter senare stormar en skitfull A + EN BRUD våran lägenhet, visste helt ärligt inte om jag skulle skratta eller gråta -trodde idioterna på allvar att de skulle få ligga och knu**a i våran soffa?????

Flyger upp ur sängen, kastar på mig kläder och skäller ut A allt vad jag kan. "Bruden" som han dragit med sig hem till oss är 35+ och tycker detta var jättepinsamt och ber som hemst mycket om ursäkt. A fattar att han gjortbort sig big time och ringer en taxi. Då frågar hon om hon skulle kunna få låna min toalett.... egentligen inte men jag sa ja ändå. Trodde att jag äntligen skulle få ut dem, då hör jag hur hon börjar duscha!

WTF!

Sa kort och gott till A att han hade 3 sekunder på sig att få ut henne ur mitt badrum innan jag sparkar in dörren och släpar ut henne i håret, han fattar att jag menar allvar och går in i badrumet och skäller ut henne och frågar vad fan hon fick ideén till att börja duscha ifrån. När han kommer ut känner jag att han doftar som en av mina parfymer!!!! Bitchen håller alltså på och använder mina saker!!!
Att jag inte skadade någon är fan ett under.

Efter att jag fått ut dem tog jag täcket och kuddarna och la mig i soffan, det är en jävla tur för Manne att han flög till Köpenhamn tidigt imorse för så förbannad jag är på honom har jag inte varit på jag vet inte hur länge.


Kommentarer
Postat av: Cassie

Men herregud, hur fan kan man bete sig så?

2007-07-24 @ 11:26:22
URL: http://blonde.webblogg.se
Postat av: Nadja

fyfan...finns det verkligen människor som beter sig så??? sicken idiot...

2007-07-24 @ 13:06:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Linda

amen vafan, hur jävla korkad får man vara? hade blivit minst lika arg som dig.

2007-07-24 @ 13:10:56
Postat av: Tessie

Eeeeh.. frågade du inte henne om hon precis rymt från psyket?

2007-07-24 @ 13:14:24
URL: http://bluenun.blogg.se
Postat av: Sofia

Hade jag heller aldrig tolererat

2007-07-24 @ 14:00:22
URL: http://zoophiaa.blogg.se
Postat av: Annika

Herregud,finns det verkligen sådana människor..helt otroligt! Kan ju bara försöka att föreställa mig hur man reagerar i en sådan situation =)

2007-07-24 @ 15:10:07
URL: http://jordgubbspralinen.blogspot.com/
Postat av: Elin

Vilka idioter,o vilken kompis till manne då..han framstår ju som en idiot framför dej när han egentligen bara ville vara schysst mot sin kompis.
Men vem är han A då som är otrogen mot sin fru? Jävla idiot..jag hade blivit ännu argare än dej kan jag säga..
ha en bra dag...//Elin

2007-07-24 @ 18:02:06
Postat av: sofia

Agnes får man fråga vad som har hänt med dina Gucciskor? har inte sett dom på ett tag nu... är dom sönderslitna efter att du har använt dom hela tiden eller? Agnes du skriver att du lever som om du vore jätterik! Faktum är att du tjänar ju inte alls så mycket att du skulle ha råd med allt det där själv... och då är det absolut inget att skryta om så som du gör i din blogg! Förresten, såg dig på stan för ett tag sen... inte för att du är speciellt snygg på dom bilderna du lägger upp, men det var fan så mycket värre i verkligheten. Sorry, smaken är som baken! Ha det jättebra så hörs vi snart igen! ;) hälsa tuss.. förresten varför vara så självisk, så mycket pengar som du lägger på dina operationer och ändå ser din katt ut som den gör. Lägg lite tid på IT'S utseende också så kommer jag vilja fortsätta kolla på bilderna på den!

2007-07-24 @ 18:57:46
Postat av: Miss T

Hahaha, nu börjar ju detta spåra ur totalt.
AGNES, snälla, Svara inte!
Det är just det hon vill, att du skall hålla igång denna skit-argument, som inte leder någonvart! Det enda hon verkar vilja är ju att provocera, och det fattar man nu... hon får nog en kick av hela uppmärksamhets grejjen i din blogg
Ni andra: Försök också att undvika o svara på ovanstående, då det är just det hon vill :)

2007-07-24 @ 21:20:16
Postat av: Caroline

Vilken människa! Att hon har mage. Men också, var det verkligen värt att bli sur på Manne för det? Det var ju trots allt inte han som lånade din parfym :)

2007-07-25 @ 11:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0