Oj oj nu mår stalker Sofia dåligt igen...

sofia om Oväntat besök...

Agnes får man fråga vad som har hänt med dina Gucciskor? har inte sett dom på ett tag nu... är dom sönderslitna efter att du har använt dom hela tiden eller? Agnes du skriver att du lever som om du vore jätterik! Faktum är att du tjänar ju inte alls så mycket att du skulle ha råd med allt det där själv... och då är det absolut inget att skryta om så som du gör i din blogg! Förresten, såg dig på stan för ett tag sen... inte för att du är speciellt snygg på dom bilderna du lägger upp, men det var fan så mycket värre i verkligheten. Sorry, smaken är som baken! Ha det jättebra så hörs vi snart igen! ;) hälsa tuss.. förresten varför vara så självisk, så mycket pengar som du lägger på dina operationer och ändå ser din katt ut som den gör. Lägg lite tid på IT'S utseende också så kommer jag vilja fortsätta kolla på bilderna på den!

IP: 83.254.21.4


Varför undrar du vad som har hänt med mina Gucci skor? Vill du låna dem eller? Var det din andra personlighet som inte tyckte att Gucci och LV var allt? Förstår inte du/ni menar. Sedan är det du som tycker att jag lever "som om jag vore jätterik", i denna bloggen skriver jag bara vardagliga saker (som btw var såå ointressant för några timmar sedan, eller var det den "andra du"?). Och vad jag tjänar och är god för vet du ingenting om, jag skulle aldrig prata om pengar på det sättet, inte ens med vänner.

 

Och nästa gång du ser mig på stan så är du mer än varmt välkommen att komma upp till mig och berätta för mig hur ful du tycker jag är. Men det skulle ALDRIG lilla anonyma dig våga. Så istället kanske du skall starta en egen blogg! Att stalka Agnes kan du döpa den, då kommer du garanterat veta var mina Gucci skor är, men det kommer inte vara speciellt bekvämt för dig. Men det kanske dröjer ett tag innan du orkar dig ut på stan, för så ofta som du är inne på min blogg måste du vara riktigt deprimerad...

 

Och om det är någon som borde komma ner på jorden och håller på att spåra så är det dig, skönhets operera djur? De pengarna är bättre spenderade på din lobotomering.

 



Kommentarer
Postat av: Pegah

Va fan är det för fel på kärring fanskapet o attackera katten?? jävla idiot!!!! fet box i käften på dig för att du inte kom på nåt bättre!!

2007-07-24 @ 21:11:50
Postat av: sofia

Meningen är inte att vara otrevlig, jag pratar bara sanning! Förstår att du tar åt dig, det hade jag också gjort om jag varit Agnes! Det märks att du tar åt dig med tanke på att du svarar så flitigt på mina kommentarer! Puss på din putiga mun...

2007-07-24 @ 21:17:01
Postat av: Agnes

Sofia: Tips: Prozac.

2007-07-24 @ 21:35:35
URL: http://sweetsensations.blogg.se
Postat av: emma

förstår att det är frustrerande för dig, men är det inte lättare (plus att det tar mycket mindre energi av dig..) att bara dissa fanskapet?

2007-07-24 @ 21:38:25
Postat av: Camilla

Oj vad avundsjuk Sofia måste vara på dig! På skorna, pengarna, utseendet och katten. Pinsamt genomskinligt Sofia.

2007-07-24 @ 21:40:54
Postat av: Tobias

Hehe jag tror precis Sofia blev ägd av Agnes.

2007-07-24 @ 21:42:15
Postat av: Anonym

De lobotomeringen kan jag vara med och sponsra!

2007-07-24 @ 21:43:35
Postat av: Linda

Hmm. Det är Agnes blogg så det är väl inte så konstigt att hon sätter dig på plats? Tror inte Agnes tagit åt sig av det du skriver, när man läser som en tredjepart framstår dina kommentarer som väldigt omogna och patetiska. Agnes verkar mest tycka det är kul och driva med dig.

2007-07-24 @ 21:53:51
Postat av: Ingela

Vilken sopa. Snacka om innehållsöst liv den där stackars människan måste ha! Pinsamt!

2007-07-24 @ 21:54:28
URL: http://pinglans.blogg.se
Postat av: Sofia

Att man orkar lägga energi på ingenting egentligen.. Kram

2007-07-24 @ 21:56:41
URL: http://zoophiaa.blogg.se
Postat av: Felicia

Amen ge the fuck upp.
Detta måste vara det bästa jag läst på länge.
Sofia som sett dig på stan, undrar vart dina Gucci skor är, vill fixa till katten och läser mellan raderna om Agnes förmögenhet.
Egentligen borde Agnes dissa dig, för så länge du inte kan stå upp för dig med mail eller bloggadress är du luft. Illaluktande luft.
Du sitter säkert med dina vänninor och knåpar ihop kommentar efter kommentar och känner dig så duktig och lustig.
Faktum är att du skämmer ut dig när du pratar om ngn vars blogg du läser och hittar på små absurda antaganden.
Skriv av dig lite eller umgås med vänner så slipper du sitta och reta dig på saker du aldrig kan förändra eller kommer förstå.
Agnes skippa Sofias kommentarer tills hon kan backa upp dom med en person bakom.
Ciao

2007-07-24 @ 22:53:41
URL: http://faceofbeauty.blogg.se
Postat av: s

felicia varför låser du din blogg hela tiden?

2007-07-24 @ 23:16:51
Postat av: Emma Journalen

Hahaha, så pinsam människa. Jag tycker det var bra att du skrev ut ip, för då kan alla blockera det från sin blogg på en gång, så kan "Sofia" sitta där och skriva milslånga kommentarer och så kommer det inte ens fram. Mohaha. När blir flytten till Miami då? (för det var väl där) och ännu viktigare, du kommer väl att blogga därifrån?? :)

2007-07-25 @ 03:29:32
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Agnes

Pegah: Orkar vi verkligen radda upp allt som är fle med henne?
Emma: Har fått agera dagismamma och blockat hennes ID.
camilla: Konstigt den tanken har också slagit mig...
Tobias: haha
---: Tror det är många som skulle göra det!
Linda: Märks det så tydligt *s*
Ingela: Ja, mycket till liv verkar hon inte ha.
Sofia: konstigt det där...
Felicia: Haha du e så skön darling!
Emma Journalen:Ja hon e blockad här iallafall... Som det ser ut nu så flyttar vi November/December och självklart skall jag blogga!

2007-07-25 @ 08:17:42
URL: http://sweetsensations.blogg.se
Postat av: Felicia

S: för att jag inte har tid att skriva i den just nu.

2007-07-25 @ 09:32:06
URL: http://faceofbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0