Mycket Norge nu...

Manne ringde runt åtta tiden imorse, stackna hade varit tvungen att hoppa av båten 04:00 inatt och sedan åka till Oslo... Men han landar när som helst, så ikväll skall vi mysa.

Vet inte vad det har varit med mig innan, men jag har inte gillat Oslo speciellt mycket. Har bara tyckt det varit överdrivet dyrt (vilket det är!). Men efter att ha varit där i helgen, träffat Mannes chef och hans fru som bor där och läst bloggar som Anna-Stinas och Josefines, har jag börjat tycka att Oslo är en mysig stad och vill åka dit snart igen.

Kanske inte den bästa dagen att komma på att jag vill till Oslo snart, eftersom Bianca flyttar hem idag efter att ha bott där i ett år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0