Miami

Fick lite mer info inför flytten till Miami från Mannes chef igår! Inte när vi flyttar, men att de skickat över en person som skall hitta en lämplig lokal där de skall ha kontoret osv. Sedan är vi set to go! Så nu börjar jag bli riktigt nervös... Har suttit och kollat upp en massa saker om Miami på nätet:
Hittade en hemsida som heter Svenskar i världen där man kan bli medlem och söka efter andra svenskar bosatta utanför Sverige.
Sedan har jag gått in på studera och beställt en massa kataloger inför utalandsstudier osv.
Hittade hotellet som Mannes chef och Beyonce har varsin lägenhet i, antagligen kommer vi bo i hans lägenhet den första tiden innan vi hittar något eget. Vilket jag inte har något emot!

Något som jag inte heller har något emot är min nya "usa-betyg" Mannes chef berättade att man som regler höjer sina betyg ett "steg" i varje ämne när man omvandlar sina svenska betyg till amerikanska, pga att de är så korkade där borta....haha nice!

Allt jag behöver veta om Miami

Är btw hooked på Sunset tan!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh jag kommer och hälsar på en massa så vi kan göra USA ihop=)

2007-07-16 @ 09:30:24
URL: http://faceofbeauty.blogg.se
Postat av: Agnes

Felicia: Lätt att vi skall göra USA ihop! Se till att Mike blir värvad av ngt lag i Miami lr liknande och flytta med!

2007-07-16 @ 10:24:37
URL: http://sweetsensations.blogg.se
Postat av: Manne

Beyonce bor i huset bredvid baby...

2007-07-16 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0