Måndag

Regnet öser ner och det är kaos på jobbet! Måndagar som annars brukar vara lugna... Har inte ens hunnit få i mig dagens första kaffe...
Manne ligger och sover där hemma, ringde tidigare för att försäkra mig om att han kommer och hämtar mig efter jobbet -har absolut ingen lust att gå hem i ösregn! Han skulle egentligen fotat bilen för vi ska sälja den, men det kanske inte är den bästa dagen för det.... Vissa har det bra.

Nä nu skall jag återgå till mina 3 mobiler som ringer konstant =(



Jaa! Jag har lunch och om 5 minuter kommer Basti och hämtar mig och så skall vi åka och käka lunch (glass?), han har precis träffat en ny tjej (chefens dotter, shame on you..) så han har varit sveriges största toffel de senaste veckorna...
OCH vi har fått igång radion så nu har jag musik inne på kontoret, mycket efterlängtat!

Kommentarer
Postat av: sofia

ok du e säkert en reko tjej men tyvär desto mindre intressant.... nån som inte känner dig orkar la inte heller inte läsa om eller bryr sig om dina tre mobiler ringer konstant... släng två då om det e så jobbigt eller e du för viktigt för det...? eller vad fan du har i ipoden.. om du har flytande foundation eller inte var nog det mest meningslösa jag läst... aja lycka till med dieten i alla fall... och har du inga andra vänner?? hör juh bara.. manne, manne, manne, manne... han ska ha en stor eloge som orkar m dig om du e sån här patetiskt person i verklighete oxå... och du.. du e säkert söt... om du bara slutar ha den olinda läpparna minen på precis varenda bild... alltså läst din blogg länge för den har varit bra... men du... det spårar.... för din egen skull kom ner på jorden.. gucci och LV e inte allt som betyder nåt lixom...

2007-07-23 @ 23:59:30
Postat av: Nadja

Jag känner inte Agnes men läser bloggen iaf vare sig hon skriver om tre mobiler eller om Manne eller något annat.. hon skriver ju om sitt egna liv och om det är det som kretsar kring det just den dagen så är det så.
Hon kommer ju inte ändra sig för att du är tvungen att racka ner på henne, sluta läs istället för det är ingen som vinner något utav att vara elak.

2007-07-24 @ 08:14:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Felicia

Sofia: Varför läser du?? Jag kan förstå dig när du skriver att du inte är intresserad men du kan faktiskt välja att inte gå in här.
Och att be Agnes komma komma ner på jorden är jävligt underligt eftersom du inte känner henne.
Du baserar dina antaganden på en ytlig blogg och stör dig på henne / hennes beteende / liv.
Sluta klicka in här och spar din energi till annat vettja.
Ha det bra vare sig vi ses här igen eller inte!

2007-07-24 @ 09:26:19
URL: http://faceofbeauty.blogg.se
Postat av: hmm...

Trodde att du och Felicia var vänner...och nu skriver hon att hon kan förstå att Sofia inte tycker din blogg är intressant. Tror att hon skrev något inlägg om att folk uppfattade dig som ytlig i sin blogg också... Låter inte som en vän.

2007-07-24 @ 10:23:35
Postat av: Felicia

Hmm - du låter ungefär lika intelligent som Nalle Puh.
1. Det där med ytlig har en historia bakom sig.
2. Jag menade att Sofia "made her point" med att hon inte var intresserad.
Så ansträng inte ditt lilla huvud med så mycket tänkande i onödan.
Over and out

2007-07-24 @ 10:37:28
URL: http://faceofbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0