Låång Söndag.

Mötte upp Linn på Espresso house, men det hade inga scones så vi gick till Liseberg och åt våfflor isället *s*, efter det åkte vi lite saker på Liseberg och vips var klockan redan 17:00 och jag var sen. Försökte ringa taxi, men när jag kom fram till växeln sa de att det inte var någon idé att ta taxi dit jag skulle eftersom det var stopp i halva stan pga att Irak hade vunnit asiatiska mästerskapet eller något liknande.

Holy mother of Jesus!

När jag och Linn skulle korsa Poseidon var det fullt med iraker med flaggor fyverkerier och bilar som stod parkerade överallt... Svor lite åt att de förstört min chans till att inte bli sen till Emils middag, men wtf...

Var typ redan mätt från våfflorna när jag kom hem till pappa (bara 17 minuter sen!) men jag kunde verkligen inte motstå oxfilé med tryffel-pasta och hallon tårta...

Mamma hämtade mig hos pappa för hon skulle hämta en borr som jag lånat av henne, så jag passade på att ta med massa saker från mitt rum hos pappa... Emil fick hjälpa mig med att bära upp allt till lägenheten och när han kom in i lägenheten dumpade han allt på mitt köksbord vilket var för tungt för benet så hela bordet vek sig! Fuck fuck fuck fuck! Så jag fick spendera en timma åt att fixa det jävla bordet...

Nu sitter jag och tittar på Girls of the Playboy masion och försöker varva ner...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh va kul med liseberg! Me want....!

2007-07-30 @ 08:27:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Agnes

Nadja: I love Liseberg, det e så jäkla mysigt där!

2007-07-30 @ 12:24:11
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0