Im on it!

Phu! Har bara varit på jobbet i en halv timme, men paret vars vigselringar är borta har ringt 2ggr, och nu har äntligen en av ringarna kommit fram.... Jag trodde att de beställt ringarna från samma ställe i ETT paket!? Herre min gös... Undra hur stämningen har varit hemma hos dem inatt...

Jävla väder är det också, tänkte skippa att gå till jobbet idag men när jag gick ut på balkongen märkte jag att det var skit varmt trots att det regnade. Så jag gick! Bad idea... Det ser ut som om jag vadat mig fram till jobbet...

Nä nu skall jag försöka leta reda på den andra ringen.... Åh suck!

Haha fick precis ett sms från Manne:
Agnes ring hittaren. Vi skall inte beställa våra ringar på postorder när vi gifter oss va? Puss

Dame right we not!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fattar inte, vad jobbar du med? Bra blogg förresten. I´m hooked!!

2007-07-27 @ 10:26:30
Postat av: Agnes

Anna: Tack! Just nu jobbar jag som konsult.

2007-07-28 @ 18:16:50
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0