Im fucking upset!

Ok min jobb-karma är nog inte på topp, för just denna dagen när jag vill krypa in i ett hör och dö, tror ni inte att vi har kundrekord? I have been working my ass off!

Och jag har fortfarande inte fått tag i min chef...

Jag är helt slut och förbannad!

Jag tittar alltid på nyhetsmorgon en liten kortis varje dag, och det jag hann se idag var Debatten om könsneutral undervisning i förskolan. Finns att se här om man sedan klickar på se inslag från programet till höger. Tror man måste se inslaget för att fatta vad jag menar...
Men att en vuxen kvinna (från Göteborg!!!) kan vara så extremt ouppfostrad så hon skriker/avbryter någon i direktsändning och sedan sitter och påstår att det skulle vara fel av förskolorna att inte "uppfostra" barnen efter dagens könsroller. Det är väl bara positivt att man uppfostrar killar och tjejer lika? Tror hon att tjejer föds med en barbie gen?

Herre min gös säger jag bara, fattar varför hon deltog i denna debatten via en telefon länk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0