IKEA tillsammans med en Toffel-Bitch

Jag och B stack till IKEA idag, han har varit tillsammans med sin flickvän i ca en månad och pga att han gått och blivit en jävla toffel så har jag inte sett honom på sjukt länge. Så självklart var jag tvungen att grilla honom på all information om hans nya "under" till tjej.

Denna nya tjejen har tydligen inte en "max-gräns" när det gäller hur många gånger, var, när, hur osv. Och igår hade hon som grädde på moset frågat om de kunde inkludera andra tjejer...

Hon är med andra ord hans ideal tjej, MEN... nu tycker han att hon gjort honom till hennes bitch, och klagar på att hon aldrig bara kan gosa...
Fan killar asså, aldrig är de nöjda...

Vad hände med kåt, glad och tacksam?

Kommentarer
Postat av: Manne

Du kanske skulle börja umgås med henne lite :)

2007-07-28 @ 19:02:14
Postat av: Agnes

Manne: Baby... jag är helt enkelt inte lagd åt det hållet. Sorry.

2007-07-29 @ 02:04:24
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0