Halva dagen har inte ens gått, crazy!

Denna dagen har helt klart varit den sjukaste sedan jag började på detta jobbet.
Jag har hunnit med att bli hotad... tydligen skulle jag skjutas om jag inte fixade fram ett visst paket vid en speciell tid eller något liknande, fattade inte ens hälften av vad personen sa så jag la på...
Vi har haft civilpolis här... är det en normal reaktion att genast memorisera nummerplåten?
Och så har en känd hockyspelare ringt till mig (på jobb mobilen =( ), skit trevlig!

Manne kommer närsomhelst för vi skall äta lunch och åka till apoteket, tror jag börjar få halsfluss och tar jag inte medicin direkt kommer jag och han turas om att smitta varandra med det i oändligheter...

Kommentarer
Postat av: catya

jisses! vad jobbar du med förresten?
snacka om otrevliga kunder
puzz sötnos

2007-07-18 @ 19:35:42
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Agnes

Just nu sommarjobbar jag som receptionist!

2007-07-19 @ 12:28:59
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0