Fucking great

Manne ringde tidigare, den båten som han tittar på skall åka snart så egentligen skulle både Manne och jag åka med den. Men Tuss är ensam hemma och jag har en viktig middag imorgon klockan 19:00 på GKSS som jag absolut inte kan missa. Så nu har Manne varit och hämtat sina saker på hotellet (klockan 01:30!) och skall hoppa på båten, och imorgon så får hans företag fixa en chaufför som kör vår bil och mig hem till Göteborg imorgon innan klockan 18:00. Hade jag vetat detta hade jag stannat hemma... Funderar på att ringa och boka in en tidig spa-treatment och ett besök hos frisören imorgon här på hotellet och skriva upp det på rummet och låta företaget betala -inte mer än rätt egentligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0