Framförhållning är inget vi sysslar med i familjen Olsson/Karlsson

Manne ringde precis och frågade om jag hade lust att åka med till Norge imorgon -lätt! Jag behöver verkligen se någopt nytt. Men om jag skall kunna föja med så måste jag gå lite tidigare från jobbet imorgon och fixa en Tuss vakt. Ringde Basti som brukar ha hand om henne när jag är bortrest, man han var på Arvikafestivalen... Så nu sitter jag och letar efter någon som kan ta hand om min lilla skatt natten fredag-lördag... Inte det lättaste med en dags framförhållning.

Men det skall bli ruskigt skönt att få bo på hotel och se lite nytt även om det bara är för en natt.


Fixat! Min underbara bror Emil passar Tuss. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0