"En" öl och ingen bil

Fick ett sms lite senare på kvällen från Manne att han antagligen skulle bli lite sen... Klockan 01:30 ringde det på min mobil igen... då stod mitt lilla fyllo utanför vår port och hade glömt nycklarna i bilen som stod i stan. Så jag kastade ner nycklarna och somnade om i soffan igen (soffan är mycket skönare att sova i än sängen!) Men Manne tyckte jag var okärleksfull som inte ville sova med honom så han lät mig välja mellan att sova i soffan med honom över mig (98kg..) eller att sova med honom brevid mig i sängen. Det blev sängen...

Var egentligen utlovad skjuts till jobbet denna morgonen men det var inte precis något jag förväntat mig, vilket var riktigt tur för bilen stod som sagt kvar i stan och när jag lämnade lägenheten för att gå till jobbet imorse låg han som en död sill i sängen...

Så baby eftersom jag vet att du läser min blogg så följer här nedan en liten "att-göra" lista till dig.

Hitta min Gucci messenger bag! - wtf!?
Besiktiga bilen så vi kan sälja den.
Mat och vatten till Tuss.
Städa.

Hint: En romantisk liten suprise för kvällen hade inte heller suttit helt fel.
Älskar dig! Puss

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha, blev ingen städning? :-)

2007-07-20 @ 20:03:21
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Agnes

Christine: Jodå.

2007-07-23 @ 08:40:40
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0