Ännu en månad...

Haha fan vad jag tjatar om våra månadsdagar... Men idag är det en månads dag igen... (2.9m) och jag har ingen aning om var min andra hälft är! Har inte hört från honom sen i tisdags... wtf!


Fick precis veta att Manne är kvar i Köpenhamn och skall flyga till Boston över helgen... Kul. Tack. Oväntat. Ovanligt. Bra att jag fick reda på det i så god tid. Ensam en helg till? det var på tiden. så ofta som Manne är hemma.´
Eller inte!

Fan också, nu kommer han inte vara hemma när Felicia kommer + att jag kommer få gå på min kusins 25-års fest ensam. Snart kommer mina vänner börja tro att jag inte har en pojkvän utan är koko och tror att jag är tillsammans med ett spöke...

Fick ett sms av honom nyss:
Ja men de ringde imorse. Skall ha med mig en fin månadspresent hem till dig. Saknar dig här.

Men vad fan hjälper det? Jag kommer vara lika ensam i helgen för det.... =(

Kommentarer
Postat av: Felicia

Inte om jag kommer=)

2007-07-26 @ 10:34:08
URL: http://faceofbeauty.blogg.se
Postat av: Helén

Åhh idag är vår 5-årsdag. Tiden går så fort. Hoppas Manne snart kommer hem till dig.

2007-07-26 @ 22:11:08
URL: http://utopiahelen.blogspot.com
Postat av: Erika

Grattis!

2007-07-26 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0