49år!

image17
Vad händer med mitt hår?

Hemvägen gick faktiskt förvånandsvärdt bra och snabbt! Mötte upp Mannes chef + fru på båten till Strömstad. Tog tyvärr inga kort på dem för då hade jag med bild bevis kunna visa hur snygg hans fru är! Hon är 44år och sopar mattan med mig, och det utan att ha besökt farbror doktorn!

När vi kom fram till Sverige regnade det så mycket att det blev långa köer och jag trodde verkligen inte jag skulle hinna till middagen... Kom fram till långedrag 10 min innan middagen började så jag hann inte byta om, så jag slängde på mig en sjal och sprang till resturangen!

Middagen (GunMarie&Gunnars 49:onde bröllopsdag) var jättetrevlig med god mat och goda viner, är riktigt imponerad av att de har varit gifta så länge. Undra om jag någonsin kommer fira min 49:e bröllopsdag... Gifter jag mig i år kommer jag som yngst kunna vara 70år när jag gör det...

Åkte hem till min lilla Tuss efter middagen, har saknat henne så mycket när jag varit borta, så imorgon skall jag bara vara hemma och ta det lugnt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gifter du dig i år.... hoppsan hejsan=) hoppas man e bjuden=)

2007-07-15 @ 08:48:30
URL: http://faceofbeauty.blogg.se
Postat av: Anni

Så länge jag får sjunga på vigseln så får du gifta dig när du vill :-)

2007-07-15 @ 15:15:09
Postat av: Agnes

Felicia: Haha ja när jag gifter mig e det klart att du e bjuden!
Anni: Lätt!

2007-07-16 @ 10:23:41
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0