19 Juli...

286738-6
Jag på frankfurts flygplats.

Efter min morgon med Tuss + halsont + att jag känner mig allmänt ynklig, känns det riktigt surt att jag är hemma i ett kallt sverige och det är mitten av juli! Tror jag aldrig har varit hemma dessa veckorna någonsin tidigare i mitt liv, brukar alltid fira mammas födelsedag utomlands så det känns riktigt konstigt att vara hemma.

Istället sitter jag inne på ett kallt kontor i tjocktröja med en Emmi Cappuccino, bullar och en snickers som en kollega var snäll och åkte och köpte till mig. Har precis fått en ny dator som jag skall installera såfort jag orkar... Ut över det har dagen varit lugn. Skyddsvärnet har ringt och letat efter ett paket och så har jag letat reda på 100st Leivs jeans till en butik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0