10 minuter kvar...

286738-36

Jag, skitfull i Nice

Om 10 minuter slutar jag! Denna dagen har gått så sjukt långsamt, har inte haft något att göra fram tills runt tre tiden. Då fick jag ett samtal ang. att ett paket med ett par vigselringar hade försvunnit -inte något som berör mina arbetsuppgifter egentligen, men eftersom jag inte hade något att göra + att bröllopet är på tisdag så har jag sprungit runt på ett lager och letat efter paketet... Hittade det inte... sorry. Men vilken jävla idiot beställer sina vigselringar 5 dagar innan bröllopet?!

Ikväll skall jag bara vara hemma (tror jag om jag inte måste ta den middagen som jag tackade nej till igår idag istället...) Men så som det ser ut nu skall jag bara sola och färga håret ikväll... OCH lägga mig tidigt! Tror fan att jag är trött när jag bara får i mig 4 -5 timmars sömn!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Kan inte du börja visa dagens outfit igen?

2007-07-26 @ 22:49:09
Postat av: Nadja

jag har lika kul på jobbet...men idag har jag iaf ngt att göra *jublar* =)

2007-07-27 @ 08:27:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Agnes

Cindy: Ok då!
Nadja: haha ok, dagarna går sjukt långsamt när man inte har något att göra =(

2007-07-28 @ 18:17:41
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0