Workingclass hero

Idag har de personerna som jobbar med utlämning av paket suttit i arbetsintervju hela dagen, så lilla jag har fått täckaupp för dem. Så idag var det företagslogga tröja osv. för Agnes! hahaha... Men det sjukaste var att det kom in en kille som kände igen mig, jag hade ingen aning om vem han var. Och han var helt säker på att jag varit med i någon dokusåpa... Over my dead fucking body! Sedan har de ring från Spa:t som ligger precis där jag bor och beställt en utkörning av ett paket, och snäll som jag är sa jag att jag kunde ta med mig paketet personligen till henne idag efter jobbet! Fattar inte vad som hänt med mig, måste ätit något snäll-piller....Har även hunnit boka in solning hos min solgubbe! Skall bli så skönt att lägga mig i solariet och slappna av efter denna dagen + att jag kan behöva brännan... Skall ju träffa min chef och de andra fuskisarna som varit nere i Nice en månad ikväll ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0