Samtalet är ringt.

Så, nu har klumpen i min mage försvunnit.
Ringde chefen idag och sa upp mig, på omedelbar verkan. Trodde han skulle bli jättesur, men det blev han verkligen inte. Han sa att han skulle gjort samma sak själv och att självklart skulle få procent på de kunderna jag fixat till företaget -även om de gör affären efter att jag har slutat! DET tillhör inte det normala.

Imorgon skall Rolling Stones spela i Göteborg och efter konserten skall han ha lite folk hemma hos sig, han bjöd in mig och jag funderar faktiskt på att gå. Har inte sett honom eller min andra arbetskamrat på ca en månad och jag kommer sakna dem i Miami.

Usch om jag blir små snyftig redan nu vill jag inte veta hur jag kommer bli när jag lämnar vänner och familj. =(

Kommentarer
Postat av: Nadja

Va skönt att allt gick bra med jobbet.

2007-08-03 @ 08:04:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0