Så det kan gå.

Aldrig, och då menar jag verkligen aldrig blir det som jag trott när det kommer till mina jobb. Idag kom min chef in och frågade om jag kunde stanna hos dem lite längre... Går inte. Slutar på detta jobbet fredag vecka 34 och måndag vecka 35 börjar bilskolan... Sedan ringde de från konsultfirman där jag är anställ och försökte fjäska lite så jag skulle stanna. Hade gärna gjort det, men de vill att jag skall stanna i en månad längre och det krockar både med bilskolan och min kurs. Och de på min konsultfirma fattade att det inte var så konstigt att jag hade andra planer eftersom det bara är om 2 veckor. So its a no no.

Har även de senaste veckorna fått en jävla massa extra arbetsuppgifter, skall ringa friman som jag är anställd hos och kolla om de kan ta mer betalt för mig eftersom jag gör en massa mer saker... hihihi

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tråkigt...känner igen de där :(

2007-08-06 @ 11:20:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Mira

Tack för kommentaren i bloggen min häromsistens!! = ))
Jag har allt följt dig ett tag men dock inte kommenterat!
Ha det bäst och lycka till med allt, sötis!
Kram!

2007-08-06 @ 21:48:20
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0