rape at rave

image61

Fick reda på att en tjejkompis till mig blev våldtagen på ett rave i Tyskland förra veckan. Hon är en liten tjej på 21år och han hade varit en stor gubbe runt 40. Blir så jävla förbannad när man hör vilka idioter det finns där ute. Det enda positiva vad att min tjejkompis hade lyckats slå honom så illa i ansiktet att när hon berättade detta för vakterna så kunde de hitta honom snabbt och innan de lämnade över honom till polisen hade de misshandlat honom så svårt att de inte hade varit möjligt att förhöra honom på 24 timmar. Det kom sedan fram att min tjejkompis gjort honom blind på ena ögat när hon slog honom i ansiktet. Han visade sig även vara efterlyst i Tyskland och USA för andra våldtäckter och misshandel.

Hoppas den jävla idioten aldrig kommer ut och att de slår sönder honom i häktet.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Fy i helvete så hemskt!! What goes around comes around eller? Synd att han inte blev blind på båda ögonen samt
fick kulorna i käften...
Jag har lagt ut min affärsidé nu på bloggen och skulle bli glad om du kikade in och sa rakt ut om de är bra eller om jag ska slänga den i sjön =)

2007-08-07 @ 11:43:12
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Rätt åt honom!

2007-08-07 @ 13:51:37
URL: http://samira.nu
Postat av: julia

åhhhh jag kan bara LE åt att hon gjorde honom så pass illa.
desto värre tycker jag det är om tjejen...hoppas hon blir bra omhändertagen.

2007-08-07 @ 17:32:58
Postat av: Linnea

Det finns sjuka människor minst sagt!! tur din kompis hade ordentligt med girlpower i sig, även om jag tycker att han kunnat få dubbelt så mycket, Ursh!

2007-08-07 @ 22:34:43
URL: http://pingulicious.tjejsajten.se
Postat av: Sandra

Helt sinnessjukt men bra att hon lyckades göra "skiten" blind iallafall även om det i sig inte är så stor tröst.
Men du en annan sak .. . . Felicia ??? Saknar hennes blogg, är den borta för alltid eller har hon bara en paus?

2007-08-08 @ 11:55:15
Postat av: Charlotte

Usch usch, vilket äckel...tyvärr finns det ju en hel del sånna verkar det som! Förresten. har Felicia försvunnit igen?????

2007-08-08 @ 12:45:45
URL: http://ack1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0