Matchmaking in New York

Igår kom mitt smarta lilla ass på att para ihop Manne med Nic i New York, så jag sms:ade Nic nummer och insisterade på att han skulle ringa när han ändå var i samma stad. Hade jag tänkt lite längre hade jag kommit ihåg att varje gång Manne och Nic var tillsammans ensamma i Nice blev de skit fulla...
Mycket riktigt.
Tidigt imorse ringen en jättefull Manne som skall bedyra sin kärlek och sedan beklaga sig för att han inte hittar tillbaka till hotellet... Morrade något om att han fyller 30 i år och att han borde kunna klara av att ta sig tillbaka till sitt hotell utan att ringa och väcka mig i Sverige som om jag vore någon jäkla räddningcentral.

Så ännu en natt med förlite sömn + att jag har sjukt ont i huvudet idag efter vattenpipan igår. Åh trötta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0