Its youre shit, clean it up!

Tadaaa! Det tog min pappa inte ens 24 timmar innan han ringer mig och ber mig om hjälp med barnen. Emil ligger i lumpen och Hugo har väldigt strategiskt precis köpt en resa till honom och hans flickvän, så han är också borta ur leken.

Känner mig mer som en biologisk barnflicka till mina halvsyskon just nu än något annat. Och jag blir bara förbannad på pappa när han droppar kommentarer som: "Nu i framtiden kommer vi behöva JÄTTEMYCKET hjälp här hemma..."
Hemma? Bor inte hemma hos honom, jag bor i en egen lägenhet och betalar min egen mat, hyra, el osv. utan någon som helst ekonomiskt hjälp osv. från honom. Så det han ber mig om är inte precis att "hjälpa till här hemma" -det hade varit försåligt och en annan sak. Det han ber mig är att åka hem till honom och ta hand om hans barn.

Tror han att jag skall öppna upp min helg för barnpassning? Sorry men Evelyn kommer upp på lördag och skall bo hos mig. Manne har varit borta i lite över en vecka + att jag jobbar hela veckorna och behöver mina lediga dagar.
Så denna helgen är jag upptagen. Punkt

Tack Gode Gud för att Manne hämtar mig om 10min! Då skall vi iväg och äta lunch på något mysigt ställe och jag skall få paket! Precis vad jag behöver just nu!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag tycker de är bra att du tänker på dig själv!

2007-08-02 @ 13:07:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Felicia

Har han paket till mig oxå=)????

2007-08-02 @ 15:11:26
URL: http://faceofbeauty.blogg.se
Postat av: Agnes

Nadja: tack.
Felicia: Ja!

2007-08-02 @ 15:23:13
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0