Dagens

image54

image55

Nu skall jag och Manne på dejt

Kommentarer
Postat av: Anni

Hm... jag får nog byta karl. Jag får ALDRIG presenter fastän jag är en snäll flicka och ger honom lite smått & gott titt som tätt...

2007-08-02 @ 20:35:20
Postat av: Karin

Skit snyggt! Hoppas du och Manne får det mysigt ikväll. Har en liten fråga också. Vet att jag inte har med det att göra och att du antagligen sparar inför Miami. Men sedan du började med denna bloggen har du inte postat ett enda köp. Är det för att du inte köper saker eller för att du inte vill posta det?

2007-08-02 @ 23:07:44
Postat av: Erika

Håller med Karin, kan du inte lägga upp lite saker som du köpt? Det är sådant som är roligt att läsa om (tycker iallfall jag), men du kanske får mycket skit för det?

2007-08-03 @ 09:58:19
Postat av: Charlotte

Vad gjorde ni på er dejt?

2007-08-03 @ 11:07:43
URL: http://ack1982.blogg.se
Postat av: Agnes

Anni: haha, ja fast han kanske är hemma lite mer än vad min är?
Karin & Erika: Tack! Det kommer...
Charlotte: Vi gick ut och åt på Vino Pasta, god mat och bra priser faktiskt! Har bara ätit där en gång innan, och igår var det knökfullt, så det är nog bäst att boka bord om man vill äta där...

2007-08-03 @ 11:21:39
URL: http://sweetsensations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0